Omstart..

.. Är ett uttryck som används rätt frekvent av oss studenter.
Är dock inte speciellt studentikos av mig och känner mig lite
bortkommen på sittningar (temafester för studenter)
För snart två veckor sedan tittade jag in för att kolla vad som hade hänt med min blogg. Såg att den fanns kvar och läste lite gamla inlägg och så. Vissa saker var rätt gripande och slog tillbaka med full kraft men det mesta var trevlig läsning.
Nu sitter jag och skriver inför C-uppsatsen och då fick jag för mig att ta upp mitt bloggande.
Jag antar att det hela är ytterligare en flykt ifrån själva pluggandet.
För det hände nåt denna terminen. Jag har tappat fokus och motivationen lite. Kanske även en bit av mig själv.
Vad jag behöver är en rejäl omstart och tid för mig själv.
Så, du som känner mig och läser detta, vem är jag?
På torsdag skall jag till jobbet och snacka med dem om hösten. Återstår att se vad som sägs där angående jobb och så. Just nu saknar jag att ha pengar att röra mig med och anta nya utmaningar. Jag längtar efter nya saker, saker som för en framåt o visar att man lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0