Service..

Title
Text
    Välkommen till Telenors kundservice du pratar med Daniel. Vad kan jag hjälpa dig med?
 12:30   Fråga: Varför kan jag inte i samtal med er få veta kostnad för ett samtal till ett specifikt nummer?
 12:31   Uppgifter ifrån trafikspecifikatonen lämnas av säkerhets skäll endast ut på "mina sidor" eller via brev.
 12:32   Förstår inte..? Jag som kund har väl rätt att veta vilka kostnader som finns närhelst jag önskar? Ni har ju dessutom mitt nummer och jag ringer via min personliga sevice.
 12:33   DU kan när du vill få reda på ditt salod, specifik infgormation ifrån trafikspecifikationen kan du dock endast få via mina sidor eller brev.
 12:34   Och det står i avtalet förmodar jag? Jag behöver veta detta innan era 48timmar.
 12:35   Men jag antar att ni inte lämnar ut det då. Jag förstod att er operatör såg en siffra hon inte ville lämna ut iallafall
 12:37   Numret ifråga var ett konferensnummer för telemöte, ett påstått gratisnummer av den som initierade mötet så därav min sura ton.
 12:38   Finns det något annat jag kan hjälpa dig med?
 12:39   Nej inte med tanke på att du inte kommenterade något av ovan.
 Info:   Hjälpt av Daniel.

Sånt här gör mig fan rasande!
Blir inte bättre av att en polare påpekar att enl ett EU-direktiv måste uppgift utlämnas på kunds begäran.
Trettio dagar till operatörsbyte då..

RSS 2.0