Liket rör på sig!

Hej på dig!
Det var inte igår, trevlig trevligt!
Vad gör du nuförtiden då?
Vi måste ses lite oftare, ta en fika eller nåt.
Jaa det har gått aaalldeles för länge!

(Har flyttat på-kärt-återseende scenariot hit till bloggen. Saker man säger men sällan uppfyller.)

Iallafall:
Idag borde jag plugga massa massa men är bakis fortfarande som en liten gris.
Nöjer mig för tillfället med att sitta här i min stökiga lägenhet med ett paket glass och spela musik för mina solande grannar.

Räknar med att börja skriva mera nu när terminen snart är slut. Då får man lite andrum känns det som.

Nu skall jag ta tag i mitt liv och börja skriva på vårt arbete.

Hej på er så ses vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0