Studentfirande

Tjejens syster tar studenten.
Och då kommer jag att se ut såhär.



Då vet ni.

Kommentarer
Postat av: Fröken Fisk

Fy bövelen vad stilig herr Dahl är då (om än lite stel, är han inte van vid slips?).



Tack för dina tips till bloggen förresten! <3

2008-06-12 @ 21:44:04
URL: http://docowsfly.blogg.se/
Postat av: dahl

Fröken Fisk,

Det stämemr väl att slips inte direkt hör till vad jag brukar klä mig i.

Det känns lite som att bli strypt av en ål men vad gör man väl inte vid fina tillställningar?

Har läst i en stilbok att man skall klä sig så att man hedrar värden/värdparet/tillställningen. Därför får man lida.

Kan tillägga att det stekte rätt bra att stå och vänta på att studenterna skulle springa ut, iklädd svart kostym..



Först nu noterade jag ditt ödmjuka tack för bloggtipsen. Hoppas du tar mina kommentarer för vad de är. Glimten i ögat bara.

Kram då

2008-06-17 @ 15:57:54
URL: http://dahldahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0