En undersökning som svar på inlägg om isgrisar och annat:

..Uteblev eftersom jag inte hittade vad jag sökte igen.
Dock bifogar jag en illustration hur det skulle kunna se ut:
För er som missat så diskuteras det på docowsfly om polarisens avsmältning och det där alla media skriver spaltmeter om ni vet. På ovan blogg diskuteras även *isgrisens* vara eller icke vara, mycket intressant.
Iallafall: I nämnd blogg lovar jag att ta reda på mera kring en artikel jag sett om hurvida iskanoner skulle kunna rädda våra isar. I brist på material gör jag vad varje sann akademiker med självaktning gör i brist på material - Kommer med egna rön.
Tack vare mina paintkunskaper är vi nu ett steg närmare gåtans lösning..


Kommentarer
Postat av: Fröken Fisk

Jag gråter av skratt, eller skrattar av gråt. Är inte säker. Är inte ens säker om jag verkligen förstod kontentan av inlägget ens. xD



Förresten, tummen upp till din analys av metros emo-punktlista!

2008-06-19 @ 14:51:38
URL: http://docowsfly.blogg.se/
Postat av: dahl

Jag glädjs åt att du finner detta så roligt. =P

2008-06-19 @ 15:42:17
URL: http://dahldahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0