Dan före dan.. Och Dan.

Imorron skall jag sommarjobba på mitt gamla jobb.
Skall bli kul att träffa alla igen. (Kanske man borde gå runt och nypa alla i kinden och utropa: Va stoooor du har blivit?)
Jag jobbar på en ekonomiavdelning här i stan. Skall vikariera för ordinarie personal.
För detta får jag LÖN! Shit va najs det skall bli!

Min polare Dan fyller år idag förresten. Sitter nere i Haag och jobbar på den stora dagen.
Kul att det går bara för ens vänner!

Vil dessutom hälsa Dave att han skall krya på sig!
Tur att det inte gick värre..

Nu skall jag fortsätta läsa!
På sommaren skall man ta sig tid att läsa böcker.
Just nu slukar jag Terry Brooks Shannara serie - Bra tio år försent ;)

Ha en bra dag - Och för er bagare därute: Ha en bra deg =P

Kommentarer
Postat av: Fröken Fisk

Aha! Du pillrar alltså också med siffror utanför ekonomistyrningen 15p?! XD

Welcome to the gang!

2008-06-24 @ 19:28:02
URL: http://docowsfly.blogg.se/
Postat av: dahl

ja det gör jag, men jag gör sånt jag fattar och som makes sense =P

Till skillnad från nämnda kurs.

2008-06-26 @ 19:14:25
URL: http://dahldahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0