Lite mindre här och lite mer någon annanstans, men ibland så!

Blytungt föregående inlägg jag vet..
Hade inte de bästa av dagar då, och visst svider det lite fortfarande men det går över.
Begravningen har blivit bokad, och på något sätt känns det bättre så.
På begravningen blir det realitet och definitivt på ett helt annat sätt.
Min vän skulle inte vilja att allt stannade bara på grund av honom, så det är bara och gå vidare.
På nåt sätt vet jag att om han hade sett mig innan hade han rytit åt mig att skärpa mig och ta det som en man.
Så visst, det svider men jag är ändå lycklig och mår ganska bra.

I helgen har jag varit på bio och sett Arn. Tyckte den var bra och rekommenderar den. Hoppas hela triologin blir film! Jag började läsa Guillou när jag var kanske 14-15 och säga vad man vill om honom som person, men skriva det kan han. Arn-böckerna är ett bar bevis på det, för att inte tala om ondskan!

Här stod egentligen mkt mer, men som så många gånger förr fukkade blog.se upp det så bilder text o länkar försvann! orka..

Ses!


Kommentarer
Postat av: Marie

Korrekt, vem skulle vilja att ens nära och kära blev totaldeppig.. jag förstår dig men jag förstår honom också.. man vill ju inte vara glad.. för det är man inte, men man vill inte vara ledsen för man vet att dom inte vill det.. det är svårt. okej det där blev inte så bra men du förstår mig hoppas jag.. :) Roligt att se att du skriver igen, saknat det.

2008-01-20 @ 23:17:41
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0