Söndag mina vänner!

Har precis varit ute och gått, vi snackade om att utforska om man kan gå runt Bergundasjön någon gång istället, någon som vet om det går att gå hela vägen runt den?

För övrigt lite förvirrad, skulle vi ses o plugga idag eller? Antar inte det står inget i kalendern men..
Det har varit mycket plugg och fix det senaste så det är lätt att bli förvirrad.

Snackade med en polare dels i telefon igår och på promenaden idag, man träffas för sällan det är bara så.
Skall försöka ses mera regelbundet iallafall.

Vi snackade bland annat om I Am Legend. Jag och min ständiga kollega i etern (kan man nog inte säga om webbradio men iallafall) skall recensera den i nästa program hade vi tänkt.
Mitt betyg får nog bli: sådär.. alltså USA räddar världen har man ju sett och detta tar det ett snäpp till då (spoiler!) USA är de enda som ÖVERLEVER i världen... Bitvis spännande iallafall får man säga.

Nu blir det böckerna ett slag.

Trevlig söndag då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0