Redovisningen klar!

Så var projektet äntligen i hamn! Sjukt skönt även om det kunde ha gått bättre.
När det var vår tur strejkade tekniken, det var inte fel på usb-minnet o inte heller på datorn vad vi kunde se, det vägrade bara fungera! Till sist fick en annan projektgrupp vänligt låna ut sin dator, tack Marcus!

Redovisningen som sådan var okej, lite stakigt men det gick.
Det lät som att vår uppdragsgivare gillade den iallafall!

Nu är det till o vänta o se..

Sen sände vi radio, flöt på bra ikväll!

Nu skall jag bege mig!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Shruu

Haha, det där hände oss också (det tekniska strulet). Vi höll säkert på och strula med det i fem-tio minuter innan vi fick låna en dator, varpå jag försöker släta över det hela och säger "ja, det här var då en del av redovisningen. Nu när vi har fångat er uppmärksamhet..." :D
Men det är så oerhört jobbigt när sånt där händer.

Och ja, visst känner man sig lättad nu efter redovisningen?:D

2008-02-14 @ 13:05:29
URL: http://shruu.blogg.se
Postat av: dahl

Haha bra kommenterat iallafall, skrattade de då?
Märkligt som fan att det strulade. Jag tappade bort mig lite o var sådär nöjd med min insats.

2008-02-14 @ 13:09:30
URL: http://dahldahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0