Ny vecka med lite misär, mkt projekt och idioter på kundtjänst.

Godkväll såhär på måndagskvällen.

Full fart idag som vanligt, projektfix och annat jox. Snart är det dags för möte med studentradion men behövde få skriva av mig lite.

Fick sms av telenor innan idag, tur man har lite koll! de hade inte hittat min förra betalning så de skickade påminnelse, det visade sig att jag hade betalat förra fakturan två ggr. Efter att ha tjatat en bra stund med en ointresserad dryg jävel var vi så nere i en skuld på 55kr. pucko.. VIss skillnad, medgav att jag gjort fel men inte SÅ fel iallafall..

Nu är det möte, skriver mer senare.

Syrran ringde igår, hennes polare hade blivit dödsskjuten av sin sambo. Sjuka jävla värld.
Försöker finnas där så gott jag kan för syrran iallafall.
Att skjuta sin sambo med ett jaktvapen är mer än sjukt fan, det är riktigt ofattbart sjukt.

Snackade med en polare om det där, att det händer så mycket mord och sjuka saker. Är det så att det blivit allt vanligare, eller är det media som gör oss alltmer medvetna, vad tror ni?




---

Kommentarer
Postat av: Shruu

Jag tror helt ärligt att det är media som uppmärksammar kriminalitet mycket mer nu för tiden. Det är en alldeles för drastisk ökning i tidningarna för att vara realistiskt.

Väldigt sorgligt med din systers kompis. :S Hoppas din syster inte går ner sig helt, bra att du stöttar henne. Hemskt att sånt här händer.

2008-02-14 @ 13:07:46
URL: http://shruu.blogg.se
Postat av: dahl

Det är för sånt man har syskon, jag stöttar henne absolut. Blev lite arg för min egen del mest.

Ja visst är det så.

2008-02-14 @ 13:12:23
URL: http://dahldahl.blogg.se
Postat av: Rebecka

Usch och fy.
Gud vad sådant gör mig jättearg. Så många idioter...

2008-05-09 @ 15:45:28
URL: http://www.metrobloggen.se/frissan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0