Ibland nyponsoppa och enkäter!

Det tvättas, det pluggas och det äts nyponsoppa med glass. Till frukost!
Stress är inte bra så jag försöker förbise den trots det faktum att jag nu börjar bli fullbokad till och med på söndag.
Sovit grymt bra inatt, men drömde en massa konstigheter. Vaknade iallafall klockan sju när söt prippade ett varv runt sjön på pigga fötter. Jag är INTE så morronpigg! haha
När hon kom tillbaka efter sin väska hade jag iallafall hunnit byta lampan hon lyckats spränga i hallen och göra lite frukost. Idag blir dagen som följer:

10-13: Föreläsning i kvantitativa metoder samt laboration
14-17: Projektarbete med gruppen
18-20: Mrf-möte med Studentradion
20-21: Radioutbildning
21-    : Dodgeballturnering på Vugi. Hejja!

Dags att duscha o sånt innan man blir försenad!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha, jag kan inte den längre :(

Åh dodgeball, det låter roligt! Är det som i filmen dodgeball?

2007-10-10 @ 11:40:07
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0