I´m back!

Shit o pommes det var inte igår!
Har inte skrivit sedan min nollning!
Det har verkligen varit fullt upp den senaste tiden med föreläsningar minitentor och grupparbeten.
Nollningen då var iallafall riktigt rolig och jag träffade massa sköna människor.
Det är en viss omställning att plugga igen på heltid får man säga men det känns bra iallafall!
Få se nu.. vad har hänt sen sist?
Tiden går så fort..
Skall man berätta om kräftskivan kanske? Nae den storyn gör sig bäst i det förgångna.
Trettioårsfesten med tårttema var ju ball..
Min brors bröllop?
Äh jag får väl börja med helgen som varit och sen får vi se vart det tar vägen därefter.

Till sist: VÄLKOMNA TILLBAKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0