Helgen i Norrköping!

I fredags bar det av!
Jag och Martin körde upp till Norrköping för att hälsa på vännerna Patrik och Helen.
De bor i en stor fyra ganska centralt i stan och det är verkligen en riktigt trevlig lägenhet.
Fredagskvällen ägnades åt att spela spel och dricka öl. Det var riktigt roligt även om jag gärna velat att Josefine med skulle varit med. VI hade ägt som lag i spelet =P
När vi väl hade tramsat färdigt var klockan närmre fyra och jag rasade i säng.
På lördagen gick vi en runda på stan. Jag köpte mig en elektrisk tandborste på min tandläkares rekommendationer och sen blev det ett varv på bolaget.
Väl hemma igen beställde vi pizza och såg en film.
Sen höjdes volymen och öl och grogg ställdes fram. Riktigt roligt även denna kväll som toppades med en nypåkommen lek innan slutlig utgång, köksskåpsbingo!
Till sist tröttnade Helen och körde ut oss ;P
Vi gick till Harrys och tog några glas. Eftersom Martin inte dansar gled vi vidare i jakt på en pub.
Efter att ha kryssat runt och även gått från ena änden av stan till den andra hittade vi inget som var öppet, så vi stövlade hem igen.
Kvällen avslutades med att jag slocknade ramför tvn och vaknade o gick o lade mig vid fem =)
Söndagen slappade vi mest i soffan o kollade film innan hemfärd.
Här är ett axplock av helgens bilder!


                       
Seriös vs urballade                       Bekänner färg..
                      
Total panik!                                    Helnöjd o stilig!

                     
Snygg min..                                   Protokollföraren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0