En sen blogg.

Sitter här i sängen och knappar. Torsdag blev just till fredag.
Idag har jag haft semester från pluggandet och spenderat dagen på IKEA med Josefine.
Vi hade en toppendag och hann även fika med mig polare Igge.
Kom hem och satte upp lite gardiner och fixade innan det blev en film o slappa.
Idag fredag bär det av till Norrköping för att träffa en polare som jag inte sett på ett tag, skall bli skoj!
Igår var det förresten premiär för vårt nya radioprogram!
Första sändningen i radio! Var lite nervigt men det gick bra!
Blir ett kort inlägg, måste sova, skall vara hos tandläkaren IGEN imorron vid tio.. Tur de har mig så de får lön regelbundet stackarna...

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hjälper också tandläkarna med deras lön alldeles för ofta. Men men, man måste ju.

Hoppas Norrköping gillas. Ska hem dit på onsdag. Har saknat det lite.

2007-10-27 @ 18:49:44
URL: http://limahefo.blogg.se
Postat av: dahl

Du har så rätt, man måste tyvärr.
Jadå jag tycker om Norrköping, det var riktigt trevligt! Ha så kul där du med då!

2007-10-29 @ 15:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0