Efteromduggafest.

I fredags skrev jag om första o andra duggan.
Skönt efter att ha bara pluggat i flera dagar.
Jag hade skrivit lappar med ord o förklarande text på baksidan.
Moget att göra omduggan svårare än ursprunget då!
Trots mina lappar var det massa ord jag inte var säker på..
Många klagade efteråt hörde jag, men orka.
Nu har jag resultatet om två veckor, annars blir det omdugga i januari.
HA! Jag vet dock två grejor till nästa gång.
Det finns en sammanfattning av Kotler som är bra OCH jag kännder folk som har samma tenta kvar fast de går tredje året!
Nu känns det iallafall mycket bättre!
Efter spektaklet var skrivet blev det stan för att köpa mer öl inför helgens aktiviteter.
Förfest hos Eli med Samira och Manne, riktigt skoj!
Sen vidare till Henke o Teds förfest som var vild.
Packat med folk får man säga och många kära återseenden.
Har ju inte vart ute så mkt än iom att jag haft besök o sånt på helgerna, eller varit iväg, men nuså!
Därefter var det stenladan och sockerlobbyn.
Sprang på massa skönt folk där men drog tidigt efter att först blivit duschad i öl o sedan fått ett småjobbigt samtal.
Jaja, det löste sig iallafall. Det var min fredag, hur var din..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0