Celldelning!

I veckan som var gick jag med i ÖG.
ÖG står för Östgöta nation.
Jag fick ett sms att jag skulle på förfest kl 16 hos en styrelsemedlem här på Campus.
Väl där kände jag igen mig, vi hade en förfest under nollningsveckan i samma lya, det var min kickers sambo som hade kvällens förfest.
Vi skulle blivit tio men var sex, med sprit för tio.
Det första som hände var att vi fick halsa en grogg, sen ta en snaps o halsa en grogg till.
Där lade de ribban alltså.
En spann med bål skulle va slut innan vi gick.
Vi klarade uppgiften med bravur och hann med två flaskor sprit på det.
Sen var det sittning på Sivans.
Hamburgermeny och sen en KAKBUFFÈ!
Av någon anledning missade jag kakbuffén..?
Sen var det mellanfest på klostret, ÖG:s festlokal.
Efter att skrålat ett bra tag, och nästan festat bort mina skor bar det åter till Sivans.
Där dansades det för fulla muggar och sen blev det Statoil o efterfest hos mig.
Jag, Linda, Eli, Olivia, Samira och Manne. Manne va trööött o gick hem tidigt.
Bara för det åker han på att ha fest härnäst! *s*

Kommentarer
Postat av: Shruu

AAAH! Så dåligt, erkänn att du inte kom ihåg vad jag hette! xD

2008-02-14 @ 14:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0