Bloggprojekt innan skolprojekt..

Mitt liv består till en allt större del av projekt.
Inledningsvis har vi ett grupparbete, ett projekt där vi skall göra en marknadsplan åt en intressent.
Utöver det har vi ett Marknadsundersökningsprojekt där vi skall göra någon form av marknadsundersökning.
På detta tillkommer ett projekt där vi med stöd av ett material skall utforma analyser som sedan skall redovisas.
Samtidigt sparkas det imorgon igång ett marknadsföringsprojekt för vår studentradio, där jag medverkar.

Det är en strid ström av projekt i faggorna just nu!

Sitter här och knappar av mig lite. Opponeringen gick väl sådär men jag har svårt att inte bli personligt berörd.
Trots allt är det ju vi som producerat det de andra kritiserar. Hur kan det INTE bli personligt?
Bullshit säger jag. Nästa opponering åker boxhandskarna på så går vi några ronder =P



Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har aldrig opponerat men tycker det verkar obehagligt, vi ska opponera varandras PM i skolan sen.. Eller ja distanskursen så jag hoppas att vi får några som går på distans, lite tråkigt att kritisera pm som tillhör dom i klassen :/

2007-10-09 @ 17:50:03
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Karin

Marknadsplan är grymt kul att göra :)

2007-10-09 @ 19:16:09
URL: http://vitmagnolia.blogg.se
Postat av: dahl

Obehagligt var det inte, men lite trist att anmärka på folk o det blir lite taskig stämning..
Det är grymt nyttigt att få andras synpunkter.

2007-10-10 @ 08:39:51
Postat av: dahl

Ja marknadsplan är kul att göra, men de har ändrat våra direktiv under resans gång på ett sätt som har stört oss i arbetsgången och skapar onödig irritation. Just nu sitter vi och kortar ner och omarbetar en massa. Men det är lärorikt, helt klart!

2007-10-10 @ 08:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0