Att blogga ikapp..

Hej hopp!

Efter vissa påtryckningar inser jag att jag ligger lite efter med bloggandet =P

Det händer så mycket hela tiden så det är svårt att hinna med i svängarna!

I torsdags slogs det på stort! Vi gjorde hemlagat mos med fisk och spenat!
Till dessert bakade vi en sockerkaka. sjukt gott!
Sen såg vi en film som heter Them. Se den inte den var KASS!
Mitt i filmen ringde det på dörren. Jag gick o öppnade för det såg ut att vara en granne.
Det var det INTE det var farbror TV-pejlare! faan!
Alltså.. jag tittar på tv EN timme i veckan.. Jag skall göra av med tvn det är för dyrt.
Visst är det drygt att man skall betala när man knappt tittar?
Kan de inte jaga annat folk med mera pengar än studenter!?
Helt allvarligt, borde man inte lägga det på skatten istället?

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag känner mig inte skyldig till påtryckningar alls :P

2007-10-24 @ 18:16:48
URL: http://vitmagnolia.blogg.se
Postat av: Anonym

Bara bra att du påpekade det. Blogga är bra och bör uppmuntras!

2007-10-25 @ 23:37:16
Postat av: Shruu

Åh, hata pejlarna. De ringde mig när jag hade TVn på som högst och överraskade mig så till den grad att jag gick med på att de skickade en faktura. Nu har jag dock avanmält skiten, inga mer 500 kr/tredje månad till den skiten.

2008-02-14 @ 13:57:01
URL: http://shruu.blogg.se
Postat av: dahl

Bra bra! Man behöver itne Tv =)

2008-02-14 @ 14:30:31
URL: http://dahldahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0