Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkommna!

Ännu ett kul sett att interagera på.. blogga, det har jag tidigare gjort på nationens forum men det verkar roligare att göra det i ett mera allmänt forum. Så här har ni mig! tack till skosoet som fick mig att börja blogga här också.
Vad skall man då skriva i denna sin premiärblogg?
Shit inledningsvis kan jag ju berätta att det fortfarande är morgon för mig. Låg och drog mig till tre idag. Helt oförskämt skönt. (notera morgonfrisyren)



Nu sitter jag här för att undslippa den städning som onekligen vore på sin plats.
Allt i sinom tid, kom igång så bra tills jag gjorde en cool upptäckt.
Fick en gratisblaska sist jag köpte ett spel som jag plöjde nu när jag började plocka med mina högar. Man kunde regga sig på deras hemsida om man så önskade för att prenumerera, och jag lägger då märke till att killen i hatt är en bekant från min tid i Växjö. Då var man ju bara tvungen att ringa sin polare och dubbelkolla, och ja mycket riktigt. Det var han. Grattis Mathias.
Dags att återgå till slentrianstädandet. Det kommer mera!

/dahldahl

Kommentarer
Postat av: Skosoet

Roligt att jag fick dig att skaffa blogg! :)

Ska bli kul att läsa här.

Men duuue, du får ju fixa infon om dig själv och det där! :)

2007-05-09 @ 20:50:28
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0