Snart dags att natta sig..

Men först lite tankar såhär på kvällen.
Borde lagat mat för imorron men pallar inte, får bli käk ute.
Imorrn skall syrran komma upp och vi skall fara till SIBA och snacka med dem om datorn.
Äntligen skall jag få svar på vad de pysslar med, jag har gått och retat mig sedan syrran berättade.
Visste jag vilka svinen var skulle jag åka dit och snacka med dem med, men hon vägrar säga vilka det var.
Imorrn hoppas jag börja nysta i eländet iallafall, tycker synd om min syster..
Annars blir det vanlig dag på jobbet, sen syrran och efter det träning.
Just det ja!  Sivans blir det ju med! Vi skall ut och ta några öl är det tänkt. Skall bli mycket trevligt.
Det var det, nu skall det läsas. Håller på med  svärdens fält, om Julius Caesars uppväxt. Mycket bra!
rekommenderar den boksviten för spännande läsning.
Det får räcka. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Oh, kanske borde läsa dom då :) Jag gillar böcker/filmer/serier om den tiden...
Vad har Siba gjort? Har de gjort nåt dåligt ska du lätt skälla ut dom ordentligt tycker jag!

2007-06-27 @ 11:47:19
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: finnishmoments

oj, jag som trode att min blogg var "hemlig" hmm...
:-)

2007-06-27 @ 23:13:05
Postat av: Marie

Det där lät lite komplicerat men de lät inte så bra heller :| Trist de ska behöva bli så.

2007-06-27 @ 23:53:37
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0