På jobbet..

Det öser ner och har gjort så hela dagen, jag började dagen med att försova mig (hade lagt mig på klockan i sömnen för att kväva ljudet) Sov skitkass inatt och ville inte lämna lägenheten. Men men, trampade iväg och kom till jobbet som en dränkt katt. Jag äger inga regnkläder. Det är dumt.
Väl här kom jag lite på kant med min chef och kände att det här var på väg att bli en "sån där" dag.
På lunchen fräste jag tydligen åt mina gulliga kollegor som undrade om jag skulle med och äta eftersom jag var uppretad över ett samtal. Fick släta över det hela senare.
Gjorde dock en intressant upptäckt. Nog om det =)
Lite mera att göra här nu men är fortfarande något understimulerad. Idag var det tänkt att jag skulle skaffa nytt träningskort men jag tar det nog imorron med tanke på vädret. Tar mitt nyköpta paraply och styr stegen mot bussen istället.

Kommentarer
Postat av: Marie

Lät inte som någon vidare dag alls! :/
Här är det strålande solsken, och har varit hela dagen. börjar bli lite molnigare nu dock..
Kramar!

2007-06-26 @ 17:30:34
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Elin

Hej! Vad kul att du gillar min blogg. Det går inte att se vilka som kollar bloggen, vad jag vet i alla fall, men man kan ju se hur många besökare man har. Ägget: blåste upp en balong och sen täckte jag in den med gips remsor. Allt utom knuten på balongen. När gipset torkade stack jag hål på balongen o tog ut den. Sen gipsade jag igen hålet, puttsade ytan slät med en kniv o sen målade jag den med vit acrylfärg.

2007-06-26 @ 21:32:45
URL: http://mittlivsomelin.blogg.se
Postat av: Marie

Saltvattensspray... Man ska få mer stadga och volym och sådär, ska tydligen se himla fräscht ut och allt vad det är, man har det i håret btw! ;)

2007-06-26 @ 22:43:37
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0