Lista över dagens irritationsmoment:

Vissa dagar är jag mer retlig än andra.
Idag är lite av en sådan dag.
Här kommer en lista över irriterande personer/saker utan inbördes ordning..

Per Gessle, Nödrim och trams. Ändå tjänar mannen åter kulor på en sommarplåga.
RixFM, Kör sju låtar om dagen och krydda med reklam. Loopa. Voilá!
Regnrusk, vet inte vilken dag i ordningen jag kommer genomsur till eller hem från jobbet.
Paris Hilton, Det är bra med henne nu.
Aftonblaskan och Sexpressen, av ovan anledning. (Kändishype o skräpjournalistik)
Tandläkarkostnader, Sanslöst dyrt verkligen. Man häpnar. Dental Robbery.

Nu skall jag försöka hitta ett sockerfritt alternativ till min träningsdryck.
Kan ha något med ovan nämnda tandläkarbesök att göra.

Det var vad jag retar mig på idag. Nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Marie

Kan ju inte göra annat än att hålla med på alla punkter...
Tandläkarna rånar oss, tidningarna fyller oss med skitsnack och rixfm gör oss tokiga med samma låtar och reklam konstant. Och! Per Gessles nyaste låt är total-katastrof, hallå liksom?! Kan de tycka det är bra ens.....

2007-06-28 @ 18:27:43
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0