Hultsfred..

I takt med att allt mer bilder och intervjuer strömmar ut från hultsfredsfestivalen växer mitt festivalbehov sig starkare. Ooo va jag vill vara där istället för att sitta vid mitt skrivbord. Glöm att jag sagt att jag aldrig mer tältar på hultan, allt är glömt o förlåtet! Kall bärs, vänner och nyfunna vänskaper, upptåg o galenskaper..
Bra band, dåliga band och rent oljud.
Jag vill ha fylla, skratt, smålandsrulle o myggbett.
Toakö, stekheta tält och mackor med mjukost.
Jag vill inte vara här jag vill vara där upplevelser och minnen för livet bildas.

--

Solen försvann.
När jag trampade hem innan var det varmt men blåsigt.
Var övertygad om att jag skulle typ slockna på hallmattan hemma efter jobbet, har nästan suttit och somnat idag!
Men istället blev det massa fix o dona och nu kommer tröttheten smygande igen.
Hungrig är jag med konstant. Dags för mera mackor.
Mackor är riktigt bra grejor.


Kommentarer
Postat av: Marie

Aaaw, stackars som får sitta och jobba istället för festival :/
Men det kommer fler festivaler ju!
Jag trodde du övergett din blogg så jag svarade på dina kommentarer i min blogg, dumt >.<
Får göra såhär i fortsättningen.
Take care sötnöt :)

2007-06-15 @ 11:08:40
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Gin

Visst är det underbart när nostalgin slår till! :) För inte kommer det vara så mysigt du får det att låta som om du väl kom dit? ;)

2007-06-24 @ 15:21:11
URL: http://theycallmeamilf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0