En slapp dag!

Idag skulle det tränats, men sover man bort halva dagen så blir det inte så.
Gjorde iaf en insats och skaffade årskort igen på mitt gamla kära gym, så imorrn eller senast på måndag skall jag ta tag i det där och köra mitt gamla vanliga fyradagarsschema. Nu skall han bli sund igen =)

Istället har det småpysslats lite hemma och slappats i största allmänhet.
Fick en fårfrågan att partaja lite i Helsingborg ikväll, men det kom lite hastigt på och lite mkt deg att lägga på en utekväll. Märkligt att det oftare händer saker på andra ställen än där man är, bland vänner är jag allmänt känd för att flänga runt i landet. Man lär ju känna folk lite överallt och sånt är ju kul!

Veckan som kommer lär bli tuff, nu tar allt fler semester och som semesterbackup skall jag kunna lite om allt.
Färdigslappat på jobbet antar jag. Svårt att få upp farten bara, det har vart rena semestern i två veckor.
Väntar besked ang den där lägenheten också, vore riktigt najs om man kunde bo möblerat ett tag till och slippa kånka upp all skit igen.

Det tar som sagt ett tag att få upp farten, men snart har jag fixat rutiner att hänga upp saker på igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0