Vänner och Wii!







Det här är mina vänner Klas och Hiro.
Jag var hamma hos dem ikväll och lirade Wii!
Grymt roligt! Det kan bli hur stort som helst.
Baseball var klart roligast men det fanns även annat.
Det bjöds på mat också, tacoris. Riktigt gott o mätt blev man!
När jag kom hem för en stund sen hade vi fått besök!
Robban och Kenneth satt i soffan. Kul att träffas men nu är jag trött
som ett as, har träningsvärk och vill bara sova!
Dagen redde ut sig tillsist.

Nej, jag vet inte varför all text blir understruken i denna bloggen och jag orkar inte fixa det just nu! *s*


Kommentarer
Postat av: Linda

Tacoris? Är det ris med tacoskryddor i? Låter som något som jag inte kan förstå.

2007-07-19 @ 08:07:22
URL: http://limahefo.blogg.se
Postat av: TDG

Jag har ett Wii! Campade i tio timmar utanför en affär för att få ett. Men de fick inte in några förrän dagen därpå. Så jag campade ytterligare 6 timmar nästa natt/morgon. Sen blev jag och killen jag campade med stolta ägare av dem. Egentligen kunde vi ha sålt dem för 5000 spänn styck minst då efterfrågan överväldigade tillgången. Men vi lät bli. Wii Sports och Twilight Princess är helt underbara. Fast på olika sätt.

2007-07-20 @ 13:41:32
Postat av: TDG

Kan tillägga att camping 16 timmar i en bil på vintertid är iskallt. Och att vi fick besök av farbror blå på parkeringen. Och att affären bara fick in tre Wii totalt. Vi tog två.

2007-07-20 @ 13:45:02
URL: http://svammloextremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0