Så var det helg.

Det var massa planerat denna helgen, men nu har jag bokat av det mesta.
Skall se nån film med nåra polare ikväll och imorron skall jag ut och fota på campus och lite varstans.
Brukar ta en runda på Campus eller runt sjön, och varje gång känner jag att jag borde haft med mig en kamera.
Saknar att ha bil, hade man haft det kunde man åkt iväg och tittat på lite saker.

Idag var det mycket nytta att sätta sig in i på jobbet. Me like. Dagen gick fort.
Lunchade på PM med. Smart drag såhär mitt i månaden innan lön =)
Kycklingspett med nudlar, krispiga grönsaker och sweet chili crème. Var oförskämt gott!
Vi brukar gå ut o luncha varje fredag nåra kollegor/vänner.

Pratade med en kollega idag som jag börjat lära känna lite och lite.
Hon har nu gått från att vara distanserad till att mer eller mindre öppna sig helt om vissa saker. Trauman.
Eller.. jag vet inte om det är trauman för henne, hon berättar så öppet och ledigt.
Ville bara ge henne en kram, men så väl känner vi inte varann än.
Stod som en stenstod och lyssnade.
Visade iaf lite omtanke och pillade bort några vilsna frökapslar som fastnade i hennes hår.
Hoppas allt ordnar sig för dig vännen, du verkar vara en härlig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0