Paranoia, kepsar och Endorfinkickar..

Bra dag idag!
Lagom mycket på jobbet, soligt ute, lunch på stan och träning efter jobbet.
Nu har jag äntligen kommit igång igen!
Det var sjukt skönt att börja gymma igen, har verkligen saknat det.
Mycket folk som alltid och trevligt folk i receptionen. Ett visst annat gym kan slänga sig i väggen.,

På jobbet var jag inte chefens bäste vän. Jag vägrar skvalradio numera, och mustasch var väl kanske inte riktigt hennes typ av musik. Skitsamma, är bara sommarvikarie o kör mitt race. Mustasch fick det bli!

Så fort jag kommer igång att träna så får jag glupande aptit. Tycker inte jag gjort annat än ätit ikväll!
Nu sitter jag här med värk lite överallt och känner mig helnöjd.
Snart dags att sova men först var jag tvungen att skriva av mig lite.

I helgen hade en massa folk från jobbet varit på Kosta Outlet.
Vill någon förklara för mig vad en outlet är? Idiotiskt modeord säkert för galleria eller nåt.
Jaja fyndat hade man gjort iallafall det hördes tydligt det..

Fick veta idag att vi inte kommer få någon sommarpresent.
Men som plåster på såren fick jag också veta att somliga som hade fått sommarpresent var mindre nöjda iaf.
De fick... en KEPS! En ful jävel till på köpet.
Nu kan man tycka att det var ett snällt initiativ att ge sina anställda en keps.. Men om jag säger att vi uppskattningsvis omsätter 5mdr kr i norden så kanske man tänker annorlunda.. *s*

Sånt här skall man ABSOLUT inte blogga om enligt vad jag läste i tidningen för ett tag sedan.
Har man otur ser fel person ens blogg o VIPS! får man sparken eller nåt.

Orkar inte bry mig om det dock, den dagen den sorgen.

Vad mer då..

Tjaaa.. det var nog det hela.. Nu är det dags att sova!
Förhoppningsvis håller jag käft inatt i sömnen, hade tydligen sagt nåt o skrattat i sömnen inatt.
Jag som ALDRIG pratar i sömnen. Uscha!

Gonatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0