Knapper knapper..

Så sitter man hemma o knappar..
Var faan är Krille?
Har ju köpt bakelse o allt =P
Idag fyller min Kombopolare som sagt 30 år.
Tror han har lite ångest, men trettio är ju det nya 15 liksom ;-P
Idag har jag varit nyttig och cyklat till o från jobbet, tränat och inte slarvat med frukosten.
När jag väl bestämmer mig för något kan jag vara ganska diciplinerad. Skönt.
Mitt datarum är i köket. Krille har sin burk i vardagsrummet.
Vi bor trångt men det funkar rätt bra.
Fick besök kort efter jag kom hem från träningen.
Tidigare nämnda vän jag blev ovän med!
Allt är lugnt igen.. Skönt!
Sitter här och funderar lite.. Ganska lugnt o skönt.
Kommer bli en händelserik helg det här.

Kommentarer
Postat av: Marie

Blir bakelse idag istället då? :)
Bra med disciplin :D
Jag har lite dålig med sån just nu, blev ju så illa tvungen att äta smörgåstårta och tårta igår och i tisdag, blöö :(
Vad ska hända i helgen? :D

2007-07-06 @ 11:13:14
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Elin

Tack så mycket. Kul att få en komentar i alla fall.
Ha en bra helg.

2007-07-06 @ 11:57:31
URL: http://mittlivsomelin.blogg.se
Postat av: Anonym

Cyklingen blev inte lika lyckad som jag hade förutspått... Men jag cyklade. En bit. Sedan bytte jag till tåg. Det är ganska pinsamt att erkänna...:S

2007-07-08 @ 21:53:08
Postat av: elin

du är lite dålig på det här med att lägga ut bilder. Skulle gärna se lite fler. annars...kul läsning.
kram elin

2007-07-10 @ 14:41:16
URL: http://mittlivsomelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0