Hur kunde vi låta det hända!?



Människan är ett dumt släkte.
Efter att ha skrattat och hånat den midjekorta kavajen med puffärmar, Snowjoggings och liknande låter vi nu Foppasandalen göra sitt intåg i det svenska folkhemmet. Har vi inte lärt oss någonting av tidigare modemissar?
Det hela är ganska intressant. Här på jobbet till exempel, tittar tidigare så välklädda kollegor, chefer och mellanchef upp iklädda förskräckligheten!
Att ha semester är tydligen en ursäkt att få ha dålig smak.
Kan någon komma på något som dessa fruktansvärda ursäkter till skor skall passa till?
Jag är öppen för förslag, även om jag aldrig never ever kommer att köpa eller ha på mig ett par.
Då idrottskarriären dalar brukar ju idrottstjärnorna se sig om efter något annat att (haha "sko") sig på.
Somliga göra kalsonger, andra skjortor.. Någon startar en bar..
Jag läser följande artikel och häpnar.
Se så cool han är i sina sandaler vår Foppa..
Jag avskyr foppasandaler. Är ni med eller mot mig!? *s*



Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är med dig, avskyr dom där jävla tofflorna. Dels för att jag spenderade hela sommaren i en skoaffär där folk kom in o frågade om vi hade såna kopior, och man fick lov att säga att de var slutsålda, fy fan. Sen när vi fick in köpte var och varannan människa sådana. Förjävligt :(

2007-07-12 @ 13:11:59
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: karroparro

jag håller med!! Dom där jävla foppaskorna är så jävla fula! OCh dom är farliga också, man får inte ha dom på sjukhus för dom blir laddade av nått så blir de bara skit. haha FUla som stryk är dom också! Man skämms ju att de är foppa som gjort dom eller va fan de är. USCH!

2007-07-17 @ 11:32:51
URL: http://kthunstroem.blogg.se
Postat av: Linda

Helt klart är jag med dig. Jag förstår inte dealen med dem. Dom är himla fula och de matchar ju inte till någonting, trots det så använder folk dem till allting. Det är konstigt. Dessutom ska de visst vara cancerframkallande 8som så mycket annat). Därför tycker jag det är ganska ironiskt att folk på sjukhus använder dem...

2007-07-17 @ 15:04:04
URL: http://limahefo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0