Dripp-dropp..dripp-dropp..

Note to self: KÖP REGNKLÄDER!

Fem min sen till jobbet idag och trött som ett as.
Antar att det beror på träningen eller så är min sömn störd av
Att jag och min Kombo har olika dygnsrytm.
Vad det beror på kan kvitta, trött är jag lik förbannat.
Skall bli heldagsregn idag tydligen.
De säger på radion att det skall bli fint i norrland.
De säger mycket konstigt på radion, igår sa de bland annat att det inte är bilar
Som är störst orsak till växthuseffekten utan kossor.
Ja jag säger då det..
Hade på känn att det var de där jävla korna =P
Angående regnet igen..
Man kunde haft det värre. Såg kommunalarbetare rensa ogräs i vägkanterna iklädda
regnkappor. Jag sitter inne med en kopp kaffe på ett varmt kontor.
Hoppas de får något varmt och dricka till fikat.
Nu skall jag jobba en skvätt.

Kommentarer
Postat av: Gin

Hej du där! Det var värst vad du har skrivit på sista tiden! =) Det verkar ju vara ganska bra med dig. Har inte orkat vara på msn eller skriva här heller för den delen. Mycket nu.. *Suck* Tack gulledig för länken btw! Jag blev faktiskt rörd.. Du är så omtänksam! Tråkigt om vissa "vänner" inte inser värdet i dig! Kram!!

2007-07-04 @ 10:07:50
URL: http://theycallmeamilf.blogg.se
Postat av: Marie

Men åh, har du inte köpt regnställ än :)
Haha Mustasch, bra där :D
Ja, dom där korna, de går där och är så hemliga, när de egentligen är de största bovarna, värsta gödselverken! Hoho.
Det kan alltid vara värre raring :)

2007-07-04 @ 10:23:56
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0