Dagsrapport

Segt att stiga upp idag som vanligt.
Väl här har det vart helt okej, som det brukar.
Jag har grymt bra kollegor och vi har kul ihop.
Lite trött o sleten är jag fast jag sovit hyfsat många timmar.
Jag tror att fast jag somnar fort störs nattsömnen av prat, tv tittande
och annat som förekommer när man bor fler på liten yta.
Nu längtar jag till min nya lya! Mindre än en månad kvar!

Vad hände igår då om man skall summera..?
Såg en riktig pudding på gymmet, alltid trevligt.
(Henne kommer det INTE bild på för det skulle kännas skumt att plåta henne även för er skull) =P
Sen käkade jag massa pastasallad med tonfisk. Mkt gott.
Därefter kom Jimmy på besök. Senare lirade han o Krille data.
Sen unnade jag mig en timmes läsning, fan va skönt!

Jag fick även en ny bloggkontakt och pladderkompis!
Hälsa på henne här

Efter jobb o träning skall jag hem till en polare och spela wii!!
Skall bli grymt kul!

Hepp. Nu skall det jobbas vidare, massa skumt på jobbet idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0