Alla har ju listor!

Denna är för övrigt stuuuulen! Ingen skickar listor till mig men en bra karl reder sig själv =)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick träffa en gammal vän.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Insåg att det inte var söndag utan måndag cyklade till jobbet.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Började laga mat.
Det sista du sa högt? -Nej släng det.
Det senaste någon sa till dig: "Vill du ha kvittot?"
Vad har du druckit idag? Vatten och kaffe.
Vad var det senaste du åt? En microtallrik på jobbet.
Vad var det senaste du köpte? Hamburgerdressing.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? Kvällsol och varmt.
Godaste glassmaken? Se bild nedan.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Än är inte siste idioten född *s* Nej skämt åsido, det gör jag nog.
Sover du tungt? Japp oftast så.
Drömmer du mardrömmar? Minns dem sällan men det händer.
Trivs du med ditt jobb? Jag är bra på det jag gör. Sommarvik men har jobbat där förr.
Favoritklädsel? Jeans och T-shirt.
Favoritlåt just nu? Timbalands Feat. Keri Hilson & D.O.E - Way I Are.
Vad ser du om du tittar till höger? En Kissposter, en dörr med handdukar på handtaget och min digitalkamera.
Vad gör dig glad just nu? Vädret, att flirta samt schyssta beats.
Vad ska du göra härnäst? Äta pestopasta och lyssna igenom en skiva.
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Bra men dalande pga hunger. Lite rastlös.
Favoritgodis? Salt och Choklad. Gärna med körsbärslikör i som alla andra utom jag hatar =P
Kläder just nu? Se "Favoritklädsel"
Sommarplaner? Jobba och hitta på lite på helgerna, ev ta nån veckas semester.
Hur många kuddar sover du med? Två.
Spelar du något instrument? Har kunnat. Lite gitarr, Jembetrumma och synth.
Morgon eller nattmänniska? Natt. Usch för morgnar!
Vad är viktigast för dig? Min hälsa
Är du kittlig? Här å där..
Snarkar du? Om jag är förkyld. Njo lite kanske.
Stjärntecken? Skytt.
Äckligaste insekten? Steklar. Lägga ägg som kläcks i andra varelser är gross!
Stökigt eller välstädat? Bor jag själv vill jag ha det välstädat.
Längtar du mest efter just nu? Maaat!

Cherry Garcia® Original Ice Cream

Kommentarer
Postat av: karroparro

ja fy fan, det var så jävla roligt att ge henne den där bollen hahah!! xD Hon är helt körd i huvudet haha ! :D
Koskräck utan dess like haha! närå, men jag är rätt rädd för dom, de är ju ändå stora djur.

2007-07-17 @ 12:27:46
URL: http://kthunstroem.blogg.se
Postat av: karroparro

haha det är så? Jag är i alla fall rädda för dom haah =) Ja dom är ju inte vackra om man säger så :P haha min bästa killkompis har ett par sånna han springer ut och in med. Jag har funderat på att slänga dom. Har sagt att dom är fula och de tycker han också, men han tycker dom är sköna. HAAH usch.
JasÅ? Ja dom är roliga norrmännen haha =D

2007-07-17 @ 12:53:31
URL: http://kthunstroem.blogg.se
Postat av: Marie

Haha, schysst lista :)
Nu är bigarrå-bilderna uppe som du requestade :)
<3

2007-07-17 @ 12:54:29
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: karroparro

gör som så att du addar mig så ska jag berätta, för de är så jävla drygt när man ska förklara grejer över kommentarer ;O [email protected]

2007-07-17 @ 13:02:29
URL: http://kthunstroem.blogg.se
Postat av: Linda

Åh, B&J's! Har inte kommit så långt som till den där smaken än, men jag är på väg. tycker priset är lite jobbigt.

2007-07-17 @ 14:56:32
URL: http://limahefo.blogg.se
Postat av: Linda

Åh, B&J's! Har inte kommit så långt som till den där smaken än, men jag är på väg. tycker priset är lite jobbigt.

2007-07-17 @ 14:56:47
URL: http://limahefo.blogg.se
Postat av: Marie

Haha, jaa visst gör det :) Synd jag inte kan teleportera några åt dig :/
Så lite så!

2007-07-17 @ 14:57:43
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: TDG

Jag gjorde min B&J-debut hemma hos Linda då jag hade med mig en burk eftersom jag blivit rekommenderad denna glassort av ovannämnda person. Hade valt smaken med kakdeg i. Men det blev lite väl sött för mig så sen har jag inte ätit mer B&J-glass. Jag tror att jag kanske borde prova någon annan smak...

2007-07-21 @ 02:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0