Nollevecka

Veckan som kommer skall vi nollas.
Det blir mkt sprit o förnedring som sig bör men det skall bli kul.
I fredags hade vi Upprop, och trodde vi skulle vara klara på sisådär två timmar..
De höll oss till 17!!
Fullt ös direkt, grupparbete, tävling o prisutdelning..
Jag kommer trivas som en fisk i vattnet tror jag :D
Sen hade söt lagat god mat till mig som vi åt o mös.
I lördags var det kräftskiva och det var rikitgt roligt.
Var försiktig med OP:n denna gången dock =)
Idag har jag städat, muttrat och pratat i telefon med söt.
Och åkt en hel del buss med såklart.
Hoppas alla haft en trevlig helg!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: TDG

Nu är jag helt off topic, men jag känner att du kanske måste kolla in mitt senaste blogginlägg som heter "Lite slantar blev det allt" :P

2007-08-27 @ 22:18:50
URL: http://svammloextremo.blogg.se
Postat av: Marie

Tack ska du ha! :)
Åh, nollning, farliga grejer ;)
Rolig med ditt shoppande? hur menar du då? :)

2007-08-29 @ 18:45:06
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0