Jag ligger visst lite efter..

Fredagen var ju genomlyst och redovisad..
Sen blev det lördag.
Var lite rastlös, för jag hade en date på eftermiddagen.
Turligt nog fick jag låna syrrans bil så jag kunde plocka upp tösen sådär stiligt vid hennes port.
En promenad i stan, fika och en tur ut på Tylösand.
Sen hem till henne och laga mat och mysa.
Efter det åkte jag hem.
Återstår att se om och vad som händer härnäst.
Helt klart en bra tjej iallafall. Märkligt att de jag träffar bor någon helt annanstans.
har gett mig lite huvudbry det där, men det går som det går.
Resten av kvällen blev det till att umgås med familjen o se mer film.
Blev ingen utgång, hade ingen att gå ut med. Kanske lika bra =)
Fan att man inte har MC-kort. Farsan ville låna mig hojen, det hade varit underbart..

Söndag

Fika och massa god mat.
Hemfärd på kvällen.
End of story..

Hade tänkt skriva mer, men nu är det inte riktigt aktuellt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vill också ha MC-kort! :) Fast jag kanske borde friska upp kunskaperna i moped först eller nåt >.<

2007-08-01 @ 14:26:47
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0