Jag ansåg mig utmanad (Eller så har jag lite att göra..)

REGLER: Du måste kopiera in reglerna, svara på frågorna och utmana 6 nya personer
Jag blev utmanad av: Snodde listan bara =P
Hatar du mer än 3 personer? Hatar ingen!
Hur många hus har du bott i? Två hus och MASSA lägenheter, eftersom ajg är inne på min 15:e flytt..
Vilken är din favoritglass? Magnum Mandel eller 88:an
Vilka är dina favoritskor? Mina vita Fred Perry.
Har du fällt krokben på någon? Givet, och han förtjänade det.
Vilket var det värsta ämnet den här terminen? U-världens ekonomiska historia/utveckling.
Vilket var ditt favoritämne den här terminen? Västvärldens ekonmiska historia.
Äger du en Britney Spears-skiva? Vafan, vilket påhopp!
Har du spytt bland folk? Möjligt, dock inte på folk.
Säg något/någon du alltid tänker på: Mina vänner/nära o kära såklart.
Vilken musik tycker du bäst om? Skön musik med budskap o känsla. Oavsett genre.
Vilket stjärntecken är du? Pang! *ler*
Vilken är den pinsammaste CD:n du äger? Maga Dance..någonting från kanske.. 2001.
Sommar eller vinter? Kaffe eller The?
Har du någonsin örfilat någon? Japp.
Spelar utseendet någon roll? Absolut
Favoriträtt? Husmanskost
Är du förlåtande? Tror jag nog.
Hur många barn vill du ha? Så många som min blivande vill ha. haha, men två vore lagom.
När grät du senast? Vet inte..
Har du kallat din lärare för mamma? Nej, det är skillnad på folk o folk =)
Vad är ditt smeknamn? "dahl"
Är du nöjd med ditt liv? I stort sett ja.
Gillar du dig själv? För det mesta.
Är du närmare din mor än din far? Inte speciellt nära någon av dem..
Favoritegenskap hos det motsatta könet? Humor, romantisk, kramig, social söt, omtänksam. Nåt sånt =)
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag? Kompa ut o pilla på mig själv ;) Bli bjuden på drinkar samt ta reda på hur många som får plats på ett toabås på ett uteställe!
Vad är klockan när du svarar på detta? 10:43.. Intressant.

Jag utmanar: Alla som läser!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag antar utmaningen, jag har nog också lite att göra ;-)

2007-08-06 @ 18:04:24
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0