Hakar väl med på då!

Får väl haka på Gins påhitt jag med då! =P

(Regler.. ja ni fattar.)

Förnamn = mellannamn
Efternamn = närmaste grannes efternamn
Hemstad = senaste bussbesöket
Ålder = pappas ålder
Yrke = farfars yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxans färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Det här är jag:

Mitt namn är Mikael Stålhand och jag bor i Gunnesbo, Lund. Jag är 53 år gammal och arbetar som topphemlig konstruktör för flyghydraulik i stridsflygplan. Mina intressen är bland andra att plocka hundskit, rensa avloppet och duschsilen Jag har inga barn men ska skaffa någon gång om jag hittar någon som passar och som jag trivs med. Vill inte ha någon som alla andra har, så jag låter någon annan rita en åt mig i såfall (*lool*) Min hårfärg är Grön med vita tvärränderoch mina ögon är denimblå. Jag lyssnar helst på noise och vem representerar inte det bäst om inte min  favoritartist som är Missy Elliot.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahha!

2007-08-06 @ 12:56:35
URL: http://skosoet.blogg.se
Postat av: Gin

haha! Störtskönt ju! =)

2007-08-06 @ 23:12:41
URL: http://theycallmeamilf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0