Godmorron från Lund!

Idag är det sooool!
Trodde knappt den fanns längre, men se där hade jag tursammt nog fel.
Idag skall vi grilla här och det kommer över lite mer folk. Sen skall vi kolla in nåt nytt
ställe i stan. Fick erbjudande om att åka på grillfest i Köpenhamn, men det känns
lite långt för att åka o grilla, även om man är i Lund.

I torsdags var jag ju i Nybro, men eftersom jag glömde sladden till kameran hemma så
kommer jag skriva om det först senare.

Hoppas alla har en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag gjorde väl inget speciellt där egentligen... Semester, eller nåt. fast jag var medst inne i stan. Göteborg.

2007-08-04 @ 17:59:38
URL: http://limahefo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0