Dialog:

Händelsen utspelar sig på gymmet. Efter passet skulle det stretchas och donas.
Direkt jag kommer dit får jag ögonkontakt av en söt tjej.
Hmm.. fan.. måste ta ut hörplupparna på mp3 ur öronen så man kan snacka..
Lagom diskret tar jag ur plupparna. Sen ställer jag mig vid ena ribbstolen och stretchar.
Tjejen ifråga ställer sig vid ribbstolen bredvid.
Tycker hon står lite lustigt, bredbent med röven putande i någon slags störtloppställning, fast
med ena handen på ribbstolen..
Vafan nåt måste jag komma på att säga..

Nedan följer vår dialog.

-Ursäkta, vad är den där övningen bra för?

-Den sträcker ut en liten muskel i axeln.

-Aha, har du rehabilitering eller nåt?

Shit vilken varm blick man fick!

-Nja jag styckade kött på island.

-Ajdå! Det var ju tråkigt.. Men se det positivt, du får ju göra den där läckra övningen, *skratt* *blink*

-Ja det är klart, jätteläcker *ler lite*

-Nej förlåt, stackare det var inte meningen att skratta åt dig.
 
-Det är ingen fara *skyndar iväg*

Fan jävla klant, så var hon pratsugen och så hånar du henne. Bra jobbat. Åk hem.

Såå.. skall man INTE göra =P

Aja, träffas vi igen har man ju något att prata om iallafall *s*

Det var det om det!

Tag lärdom! haha.

Kommentarer
Postat av: Marie

Smiiidiiig :P

2007-08-01 @ 22:00:34
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0