-Då blir det såhär!

Jag sitter på jobbet och har INGET att göra.
Något av det första som hände idag var att en kollega kom fram, tisslade med min chef och jag hörde saker som: 
-Hur länge skall han jobba?
-Vi får hoppas.. (sen mummel)
Vafan!? Jag antar att jag är icke önskvärd då jag skall plugga snart och mest tar plats från en arbetssugen blivande inventarie. Därför tog jag ett snack med min chef kort efter.
Jag gjorde klart att jag kommer ta tre veckors semester med start näta måndag. Betald sådan.
Hon sa att om jag ville vara ledig redan i denna veckan nåra dar eller så så var det inga problem!
Jag skall faan sitta av veckan bara för att!
Hade LÄTT gjort hela dagens jubb på kanske fem minuter som det vart idag, effektiv tid alltså!

Ursäkta stavfelen, de får ni leva med för jag orkar inte korrekturläsa skiten =P

Då blir det såhär!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag skulle helt klart också sitta hela veckan bara för att. skulle sitta de tre andra också.
Jag tror att man kan IRa om man inte har bluetooth. Jag har inte fattar skillnanden på de två, riktigt. Kul är det, i alla fall.

2007-08-06 @ 16:06:17
URL: http://limahefo.blogg.se
Postat av: Hanna

Klart du får länka!
Vad jobbar du med - och vem fasen är det som är arbetssugen?! ;)

2007-08-06 @ 17:31:41
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Marie

Vilka as. Plåga dom!

2007-08-06 @ 18:03:52
URL: http://skosoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0